Subject: FW: Topi Pääsküla elektriprojekti KK
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 13:58:42 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/10700-11

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rait Valgma <[email-masked]>
Sent: Friday, May 17, 2024 10:44 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Aleksandr Karpenja <[email-masked]>; Tiit Harjak
<[email-masked]>
Subject: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere

Sain sel nädalal katete taastamise projekti kätte ja olen vormistusliku
poole pealt veel korrigeerinud asendiplaani lahendust Saue etapis (kihid
korda tehtud jm). Sisulisi muudatusi (st kaeviku asukohtade muutmist või
trassi asukoha muutmist) ei ole teinud. Mõlemad projektid on leitavad
kirja lõpus olevalt Onedrive lingilt. Palun täpsustada, kas katete
lahendus vastab nõuetele. Mäletamist mööda muus osas saatsin juba eelmisel
kuul asendiplaani üle vaatamiseks, parandused olid tehtud. Lisaks lisasin
seletuskirja info, mis oli eelnevalt juba dubleeritud asendiplaanil.
Vastavad punktid on leitavad Saue etapis seletuskirjas alapunktist 3.7.

Eeldatavasti ei ole rohkem parandusi vaja teha. Kui see nii on, siis palun
teada anda. Teen ka IKÕ joonised järgi ja saadan siis allkirjastatud
konteinerid kooskõlastuse saamiseks.

<https://stromtec-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/rait_stromtec_ee/EuQ_5_
IstM9Jtewlx6zcBtQBZZRVAqpYKkp7cvdKbn657Q?e=JowjUh> 22-102 PARANDUSED 17 05

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
[email-masked] <mailto:[email-masked]>